Övernattning hos Maria!

Igår efter skolan åkte jag & Sofia hem till Maria, som hade slutat tidigare. Vi installerade oss genom att duscha, efter idrotten och vi åt god pizza! Sedan for jag hem, eftersom jag skulle passa två smågluttar, som somnade vid halv nio och jag gick därifrån vid tio. Men det va mysigt.

Fort hem till Maria igen där Sofia, Mikaela, Johanna, Fedde och såklart Maria var. EN riktigt tjejfilm sattes på och fnitter hördes gång på gång. Johanna och Mikaela gick hem innan vi andra somnade, vilket tog ett tag. Kuddkrig-dans & - snack avlöstes efter vart annat. Vi somnade till slut vid ca; 01.30. ja, det var motigt att gå upp vid 07.00 i morse.

Därför ska jag ta en power nap nu! Städning och plugg, även träning består eftermiddag/kväll av sedan. Aufwiedersehen! (stavning?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0