Långa nätter, alldeles för korta dagar.

Och där sitter Sara, söta lilla rara underbara, oskuldsfulla Sara
hon spar sig till en man som kan älska som bara kärlek kan


Har inte varit någon bra bloggdag idag, tyvärr. Jag har inte suttit inne och möglat - som tur är. Texten ovan är ett klipp från Melissa Horn´s - Långa nätter. Lade in den bara för jag har varit med två underbara Saror idag. Främst syftar väl texten dock till Sara Andersson, inte texten i sig utan mer att vi förälskat oss i låten. Vi trallade på den båda igår och idag i skolan.

Skoldagen har varit underhållande. Speciellt på teatern - här går man in i roller. Vi spelade forumteater och när förtrycket var som högst, (Jonas spelar en tejroll, stand in för Moa) så kysser han Tobbe, rakt av. Ett garv uppstod bland klassen.
Solen lös, alla som har nog med Sture-anda slog sig glatt ner på gräset och njöt, jag menar njöt. Riktigt skönt.

Självklart drog jag mig ifrån ett spinningpass i en äcklig-sal när Sara Carlsson frågade om jag ville ta en promenix. Vi gick längs Tylösandsvägen in till stan, tog en glass ur Glassvagnen och sedan satte vi oss vid nissan och snackade massa skit. Vi skiljdes vid sex, sedan dess har jag övningskört och slappat.

Nu är det påsklov!


En bild från för-väldigt länge sedan.


Kommentarer
Postat av: sara

love that song and love you :)

2009-04-03 @ 19:34:14
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0