J goes nattuggla.

Sant som det är sagt. Jenny goes nattuggla ikväll, även igår blev det så. Få timmars sömn, dåligt med matintag och ändå full av energi - stundtals. Det är vad vi kallar, ja.. idioti?

Ikväll har jag, Sofia och Sara varit hos Jonathan. En trevlig kväll - ett bra betyg! Jag och Sara hade djupa konversationer, we like that! Sofia bestämde sig för att ta bussen hem, Sara cyklade och Gustav var snäll och följde mig. Det tog ett tag innan vi kom på att vi bodde på samma håll. Tack och lov att jag inte gick själv för precis vid "mynningen" av en tunnel hörde vi att det lät på vår högre sida. Vi konstaterade att det var elskåpet, efter någon minut ser vi att det var en människa som legat i buskarnas. Snabb kommentar: skräck injagat ögonblick

Nu borde jag verkligen sova, efter att ha kommit hem ordentligt osv. En dag med kör från 10.00-17.00 är på g. Ibland hatar jag det, ibland älskar jag det.



Om det ändå bara varit så ljust, nu är det bara mörker. 
Jag över-analyserar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0