Idag har Jenny shoppat.

Min kamera är full av bilder, kan ej ta foto innan jag laddat upp Nissaströms-bilderna. Idag har jag hittat en hel del kläder. Är bara osäker på en tröja jag köpte - på färgen. Älskar själva tröjan. Iaf, blev-

Ett linne från Gina Tricot
En tunn-tjocktröja från Gina Tricot
En tunika/t-shirt från VILA
En sjal från VILA
tre halsband från VILA
en jeansskjorta - MQ
en sjal - MQ


En mysig dag på stan med mamma och bror.
Snart kommer pappa med hem, och mina ögon går snart i kors.

Kommentarer
Postat av: S A R A

Lååter som du hittat fina kläder iaf :)

Skulle jag vilja se faktiskt.

ja lägg upp bilder sen lägret :)



tack för allt på lägret, att du fanns å så :) hehe.

kul med ditt umgänge, man blev så glad då med.

och tack vare dig fungerar mycket igen nu, kan berätta det på msn :) Kolla gärna in min blogg!

Puss, nu ska jag lägga mig! <3

2009-04-08 @ 23:06:28
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0