Horoskop fantast!

Jag är något at av horoskop fantast. Jag har kommit på en sak, när man läser ett horoskop kan man alltid på något vis vrida sig fram och tillbaka och få det att stämma, tänk på det! Det finns en sida som man kan få sitt horoskop för dagen och morgondagen på, jag är stammis där. Kalla mig gärna knäppgök om ni vill, men jag tycker sådant är lite småkul. Detta är mitt horoskop för morgondagen!


Tur
Egna initiativ kan löna sig, för du har turen med dig idag.

Hälsa
Din trötthet idag kan bero på att du inte har ätit rätt. Kompensera genom att äta en stor middag med mycket grönsaker.

Ekonomi
Du kan känna dig ekonomiskt trygg och kan kanske göra det du känner för. I så fall, passa på att njuta av oberoendet, man vet aldrig när det blir sämre tider.

Arbete
För att hinna med vad du tänkt dig idag, måste du kanske avstå från en fritidsaktivitet. Det känns tråkigt men du slipper antagligen stressen senare.

Kärlek
I vissa sammanhang är försiktighet en dygd, men knappast när det gäller kärlek och romantik.

Relationer
Uppskattning är något som du kan förvänta dig att få idag. Speciellt dina nära och kära är frikostiga med komplimangerna.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0