Helsingborg idag;

Idag kommer här också bli dåligt uppdaterat, lika väl lör-tis. Idag kommer jag befinna mig i Helsingborg med kören, Nova cantica , från klockan tre och resten av kvällen. Hoppas såklart på en upplevelse och glada skratt.

Imorn åker jag ut på lägret, på Nissaström, redan vid halv nio-nio. Sedan kommer jag befinna  mig där ute ända tills på tisdag kväll. Jag önskar verkligen att vädret är lika underbart så alla ute-aktiviteret blir härliga och att vi kanske kan gotta oss i solen en aning. Sedan skadar det ju inte att vi kommer ha en massa mysiga andakter och kvällsaktiviteter. Jag börjar se fram emot det!



Jag och Moa i Italien för över ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: S A R A

Tack för 5 underbara dagar i nissaström!

saknar det sjukt mkt! och tack för du finns <3

2009-04-07 @ 21:35:01
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: S A R A

Tack för 5 underbara dagar i nissaström!

saknar det sjukt mkt! och tack för du finns <3

2009-04-07 @ 21:35:08
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0