Fullspäckade dagar, eller? Det är ju påsk!

Vi startar från skärtorsdagen, 090409.
Detta är en dag att minnas. Jag tog körkort!!! Jag kunde inte förstå det, när jag satt själv i bilen påväg att hämta upp Sara för en åktur var jag som förstummad. Ingen som satt bredvid och petade på hur jag skulle köra och ingen heller att fråga. Vilken känsla! Det känns som en frihet. Hela torsdagen gick åt till att köra runt. Var även och fixade avtryck till tanden och åt hos farmor och farfar. Farfar hade lagat god rostbiff med stekta potatisar osv. Bra jobbat farfar!

Långfredag;  Igår vaknade jag och Sara upp hemma hos mig. Jag fick sms av Sofia att det var dags att öva bas till låten, Fat bottom girls som vi ska ha på vår redovisning. Klockan 11 satt jag och Sara i bilen påväg ut till Steninge och Sofia. Övade bas osv. Sedan var det lunch hemma med familjen klockan tre. Jag somnade på spikmattan och sedan på soffan en stund. Det var däreftr dags att agera taxi åt mamma och pappa som skulle på påskfest. Sedan hämtade jag upp Maria och Sara, vi begac oss ut till Sofia där även Adam, Joel, Vicki och Johan kom att befinna sig sen. En trevlig kväll med godis på stranden, filmtittning och gos med hästarna.

Påskafton; Dagen ser ut att bli härlit sommar väder. Tråkigt nog ska jag jobba. Mamma, pappa och Oskar har fått påskägg. Jag har inte fått något .. Får mitt imorn sa mamma. Någon som inte hunnit köpa ett? Haha! Efter jobbet ska jag och lillebror ut till moster Bettan där kusin Mandus är. Efter mat ska jag och Mandus in till stan, han ska möta upp sina vänner och jag mina. Vi får se hur kvällen/natten slutar. Jag ska iaf inte köra hem!

/ J

Kommentarer
Postat av: Eveline

Grattis till körkortet:D

2009-04-11 @ 14:48:00
URL: http://evvelinus.blogg.se/
Postat av: S A RA

Har du fått körkort nu ? GRATTIS! :D Så kul!

Glad påsk på dig! <3

2009-04-12 @ 19:34:48
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0