18 år och 1 månad.

18 år och en månad. Tiden går alldeles för fort. Vart har denna månaden tagit vägen? Ingen större skillnad på att vara myndig. Att jag syns mer på uteställena och att jag kör runt i en bil - det är ett faktum, dock.

Idag har jag bestämt mig att ta tag i livet igen efter att glidit runt på ett bananskal, snackar massa skit och varit allmänt seg. Från och med idag ska jag hjälpa till mer hemma - oj, det lät som en klyscha. Jag ska faktiskt komma ihåg läxor och dessutom göra dem. Plugga inför prov - måste bli bättre på det. Och sedan träffa mer folk och ta kontakt med gamla vänner. Ett steg på vägen idag, jag var och handlade med mamma. Ett annat steg, jag skickade sms till Johan i Varberg - 1 och ett halv år sedan vi snackade sist kom vi på. Då jag inte visste att han bytt efternamn. Detta är skandal Jenny Falkström. Dags att börja ta vara på de vänner man har.



Sommartider - jag känner det är nånting på gång.


/ Jenny


Kommentarer
Postat av: SARA

Låter som sådär lite smarta saker! :)

jag gillar bilden! Kram

2009-04-27 @ 19:16:56
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: sara

:D jag har kommit på en låt.. jenny och jag vi glider runt på stan hmm hmm jenny och jag vi glider runt på stan hmm hmm vi är bäst och snyggast WOHO

2009-04-27 @ 20:04:54
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0