träningskväll

Ikväll är det träning som gäller, Core 40min och Aerobic Dance 60min. Ska bli härligt att träna igen, var ju två dagar sedan.

Kom hem för en stund sedan, varit med Carolina på staden! Hittade två superfina koftor, ska jag, eller ska jag inte. Det är frågan. Får svänga inom där imorgon också, ska in till stan med Oscar då.
För övrigt hade jag och Carolina mycket att snacka om, som vanligt. Trevlig fika, is chai latte på lättmjölk. Och såklart kollade vi runt.

Dags att sätta sig med naturkunskapen innan träningen? Eller kanske lite svenska, eller varför inte tyskan? Som jag inte förstod. Får fråga Oscar om hjälp imorn, min tyska kung!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Din Oscar :)

Jaha, så jag är din tyska kung ^^. Förvänta dig inte överdrivet mycket, haha :). Kyss! <3

2008-09-16 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0