Stressdag

Denna dagen är stressig värre. Började redan på morgonen på tyskan. Känslan av att inte gjort läxan var inte skön. Det gick lugnt, som vanligt hade ingen av de andra två tjejerna gjort den.. Så som tur var var det lugnt. Sedan på engelskaprovet skulle vi ha foto precis när engelskan slutade. Det betydde att ingen i klassen kunde avsluta alla meningar på sista frågan, därför blir det halvt prov nästa vecka också.

Nu när jag väl kommit hem så kom jag på, det är träning om en timma. Hinner alltså knappt påbörja städningen jag tänkt jag skulle hinna innan Oscar kommer, så det får bli fort som attans efter träningen innan han kommer. Hinner knappast med damsugning också, men iaf plocka upp. För just nu kommerman knappt innanför dörren.

Jag ska även läsa igenom Saras saga nu.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0