Stand-up turnén med Björn Gustav/fsson

Jag kan bara säga en sak, KANON! Jag och Oscar satt och skrattade konstant. Jag hade relativt höga förväntningar, och de slogs. Det var jätte bra. Jag tycker precis som Özz. Det som inte går att skämta om, kan man inte heller ta på allvar. Det stämmer! Ibland kunde det dock spåra ur lite.. Eller, njae. Jag vet inte riktig. Jag uppskattade det mesta. Det var något invandrarskämt och cp-skämt som var lite sådär.. Det förankrades inte riktigt, men bra ändå!

Efter vi hade varit på teatern gav vi oss hem till mig. Tacos och sedan Gino (frukt in i ugnen med vit choklad på, och glass till) åt vi. Väldigt gott tycker jag! Nu sitter vi på mitt rum och äter popcorn efter att vi kollat på Lena och Orup på tv:n.

Dags att vara social.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0