Sovpaus

Oj, jag somnade visst i någon timma. Skönt! Chinos, bas t-shirt i typ blå/grön färg och svart kofta åkte på. Avslappnat och bekvämt.

Kan inte tiden gå fortare? Dagar som denna, man har egentligen en massa måsten. Men man är ledig och orkar inte ta tag i någonting. Jag hann med ungefär hälften av mina måsten innan jag somnade. Nu är jag på g igen, men inser att jag inte kommer hinna alla. Det där med krav på sig själv, de måste bort ibland. Spontana saker finns det inget bättre än. Sagoskrivningstime nu, vässa pennan och låt idéerna flöda. Kanske ska man kolla på den där skulpturen först? Fick ju en massa bra tips från läraren igår.

You were my strenght when I was weak, you were my eyes when I couldn´t se. Because you loved me!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0