Söndag.

Idag är det söndag. En blåsig, kall och grå söndag. Solen har spruckit fram enstaka gånger mellan molnen. Men allmänt känns dt som en tråkig söndag.
Jag själv ska jobba, 12-17. Helt okej, goa pengar. För att hålla humöret uppe så får man tänka så. Jobbar själv idag, för första gången. Som tur var finns Emelie på plats, fast i brunchen, om jag skulle få hjärnstopp hur man gör något. Känns bättre på så  vis.

Förresten, skorna... Jag skulle köpa de, men... De fanns inte kvar i min storlek. Jag blev ledsen, men ett par skor är inte hela världen. Mer pengar kvar. Behöver spara lite till Stockholm, om det nu blir av. Ser inte för ljust ut alltså.

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: anna från sthl

klart stockholm blir av jenny;) längtar efter dig här uppe=)

2008-09-29 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0