Söndag - ännu en helg över.

En bra helg har passerat. Med mycket händelser; i fredags var jag och Oscar på stan, tog en fika och strosade runt. Hem och åt hos mig för att sedan se på Arn på bio. Hemsk, bra och sorglig kan jag resumera den som. Jag tycker verkligen inte om när oskyldiga djur slaktas/blir illa tilltuffsade. Fy! Sedan sov Oscar hos mig och jag jobbade hela lördagen. Jobb, jobb - pengar, pengar.

Igår kväll efter jobbet åt jag och lillebror Oskar kinamat, gott! Och ni missade väl  inte kulturnatten? Många bra på scen och mycket hände. Skoj! Tjejerna i klassen, Jonna, Fedde, Carolina o co förgyllde min kväll med skratt och umgänge.

Snart kommer det upp bilder från min och Oscars resa, missa inte!

/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0