Slutat för dagen.

Vi slutade redan halv ett, men jag som är pluggis stannade kvar en stund i skolan. Nej, det är så att jag ska möta upp Carolina för en runda på staden klockan 15.15 och stannar därför kvar på skolan. Tur som jag har så valde båda Mikaela och Johanna att stanna med mig. Tillsammans pluggar vi lite. Tyskaläxan klar och jag håller nu på med en svenska uppgift, som inte ens är obligatorisk! Vi ska skriva en saga, såklart höjer det betyget om man lyckas bra på det. Ett delmoment precis som allting annat. Men det svåra är, vad ska min saga handla om? Prinsessa som vill ha en prins? Gammal gumma som vill bli ung? Ja, idéerna flödar. Men tips på hur jag förgyller och kryddar min saga uppskattas!

Dags att sätta igång att plugga igen. Pluggtiden är snart slut.


/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0