Rhodos bilder.



Första kvällen, pussas!




Oscar solar sig första dagen, i poolen.




Hotellets bakside pool (de hade två stycken)




Oscar på vår första lunch, nere vid havet.




Jag sitter och ler innan maten kommer in.




Oscar dricker cola första kvällen, gott!




Stötte på en get längs vägen till hotellet från stranden.




Detta är glass, som de gjort till djur - i gamla stan!




Matdags i en gränd i gamla stan.




Oscar på bild tillsammans med lilla gränden.




Mat är gott!




Jag smygfotoade Oscar i vattnet.




Utsikten från vår korridor.




Oscar dricker milkshake, på vår favoritresturand i Ixia.




Ödla på väggen!




Jag badar!




Inne i nya delen av stan. Här på en mysig resturang i hamnen.




Slottet? i Rhodos stad.




Färsk annanas på stranden.




Oscar äter vattenmelon!



Jag solar sista dagen på stranden.


Oscar äter köttbit med pommes, sista kvällen.


Jag sista kvällen, åt moussaka.



Hemresedags, sitter och väntar på bussen. Sorgligt men sant.
En fantastisk resa och vecka med Oscar!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Din Oscar

Hej snygging!

Jag snottar dessa bilderna och lägger ut på bdb, om d e okej? ;P.

Jag håller med, en fantastisk resa och vecka med dig! :)

2008-09-07 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0