Imma på fönster rutorna

Ja, det är imma på mina fönsterrutor. Kan det bero på att mina fönster inte riktigt går att stänga? Dessa hakar på fönsterna som är fruktansvärt gamla går sönder om man råkar dra för hårt. Nej, pappa nu får du fixa detta... Händiga man.

Idag är det två lektioner sedan bär det av till galgberget, ska springa 5km. Undra hur det
kommer att gå, otränad som man är. Mjukisbyxor i skolan är ett big no no, nu när man ska ut i friska luften på eftermiddagen och inte kan ha med sig allt för mycket packning dit upp (ingen vaktar det medans vi springer) så får man snällt i princip vara färsig ombytt under hela dagen. Skönt och mysigt säger jag. Speciellt eftersom vädret är som det är.



Skolan börjar om 40min. Jag är nästan klar, ska få på min en tjocktröja också, sedan är jag fit for fight!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0