Godmorgon

Sitter nu klarvaken och kollar ut genom fönstret, ösregn är allt jag ser. Och ett smattrande ljud fyller mina öron.
Hur som helst kommer det bli en mysig och bra dag idag, tror jag. Börjar med spanska lektion, sedan ska jag Caroline och Sara i klassen åka in och äta frukost på EH=espressohouse. Och plugga järnet.

- historia A (läsa några sidor och svara på frågor)
- Tyska steg 1 (24glosor)
- Matte B (komma ifatt planeringen)
- Spanska steg 4 (göra läxan tills nästa vecka, iaf påbörja den)

Ja, en del att göra helt enkelt. Efter vår frukost är det väl dags att dra sig hemmåt, städa kanske? Om jag inte orkar plugga mer. Måste förbereda allt tills Anna kommer. Det ska bli roligt! Hämtar upp henne 17.55 på torsdag. Storstädning tills dess alltså. Och till kvällen är det träning Aer Dance 55 min, förhoppningsvis Core innan, om någon avbokar det passet.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0