godmorgon

Måndag morgon, ny vecka. Solen skiner men troligen är det kallt ute iaf. Jag förbereder mig med halsduk och vantar. Måtte jag bli frisk snart!

Idag är det uppvisning av våra sagor för de små dagisbarnen. Vår saga heter; Vägen till Dr. Smurf! En saga om en prinsessa som äter en flugsvamp och måste få botemedel. Hennes vänner djuren följer henne troget hela vägen medans hon insjuknar mer och mer.
 - Inspirerad av bla, trollkarlen från oz och snövit. Typ!

Dags att packa alla saker som ska med; vit legging + tullkjol, blåa leggins, röda pumps.
Skolböcker; Naturkunskap, Matte.
Även kör pärmen ska med, har båda kör och solosång idag. Undra hur det kommer bli med min röst.. Tjena mitt bena!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0