Fy...

Här sitter jag och gapar efter skor, tröjor osv. Man vet aldrig när livet tar slut, det gäller att unna sig. Kanske man istället för att tjata och en massa materia och vädret är dåligt" kan träffa vänner. Ta sig tid att diskutera, älska och umgås. På en sekund kan allt förändras. Verkligen allt! Regnet öser ner som tårar och himlen är nattsvart. Jag tänker på alla nära & kära. Vi måste umgås mer, lära känna varandra pådjupet. Alla saker man vill göra, borde man göra. Varför hålla inne något man vill ha sagt? Något som kan påverka? Bra fråga.

Snälla människor, ta era liv i era händer. När du håller hjärtat i handen, vad vill du då säga? Vad vill du göra?

Ta hjärnan i andra handen, vad tycker hjärnan är klokt att göra? Vad är klokt att säga?

Väg detta fram och tillbaka. Slutligen kommer hjärtat att segra. Det betyder att du borde säga till personer du tycker om, att du faktiskt håller av de. Vill vara deras vän, någon de kan lita på, ha roligt med. Och framför allt tycka om.

Som vän vill jag krama om dig, säga hur mycket du betyder. Säga alla ord inte läppar kan uttala. Jag finns här i motgångar, det gäller inte bara dig, utan alla andra också! Men speciellt dig, ikväll, imorn, i övermorgon och förevigt. Glöm aldrig det, Caroline!

Lev varje dag som om det vore den sista!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag älskar dig ngt fruktansvärt. en så bra vän som du får man leta efter.. och få finns det.. <33 du är bäst!

2008-09-28 @ 22:57:30
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0