Fredagkväll - Ugkväll

Ikväll är det ungdomsgrupp. För er som inte vet vad det är så är det när famför allt de nya konfirmanderna och vi ledare ska ha en rolig stund. Det finns fyra olika grupper att vara med i.

Fikagrupp - de gör en fika, som alla äter innan andakten.
Lek & Sport - utövar olika aktiviteter i en idrottshall.
Gott & Blandat - som sagt, de gör vad de känner för och som är planerat denna kväll.
Musik - musik kan innehålla allt från film med musik i till att faktiskt spela och sjunga själva.

Jag ska hålla i musikgruppen tillsammans med några andra goa och glada människor!


Eftersom jag fikade och gick en runda med carolina på stan precis så kommer en bild på henne här;


Carolina hemma hos mig för över ett år sedan, tyvärr hade jag ingen bättre =/.


/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0