Födelsedagsfika med Jonna

Jonna fyllde 17år igår, grattis Jonna! Tyvärr kunde vi inte fika på hennes dag, så det fick helt enkelt bli idag istället. EH som vanligt, chailatte och en scones, inga märkvärdigheter. Jonna hittade über snygga skor, visst.. alla har kollat på de innan. Caroline L, du vet de skorna du skulle kunna hänga upp på rummer bara för att kolla på de? Haha, de finns iaf i Jonnas garderob nu, bra köp!


Jonna i Thailand!


Innan idag körde jag en runda med moster, gick helt okej. Mycket kvar att lära så det är bra at det är ca ett halvår kvar tills jag är laglig att ens försöka mig på att ta körkort. Vilken körskola är bäst? TIPSA MIG!!

plugg, plugg åter plugg.. dags att sätta sig med sagan igen. Den lär nog aldrig bli fulländan. Men en idé finns och den ska bli nedskriven, sedan får jag sitta och småpula med den mer. Förresten, fick reda på att det är spanska prov på torsdag nästa vecka.. Mitt liv är bara plugg... Och, shopping? Haha. Dags att ta fram böckerna!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0