Fått mycket gjort!

Började hemma hos Oscar igår kväll. Gick igenom tyskaläxan, som jag fick alla rätt på! Tack för hjälpen Oscar. Sedan sov vi, supermysigt. Första gången vi nanar när vi har skoldag dagen efter. Alla tiders gick det. Idag gick vi upp och käkade frukost, kom till skolan och pluggade igenom dagen. Väl hemma efter en fika med kusin Emma har jag gjort all matten till matteprovet på måndag, ska bara repetera det så det sätter sig ordentligt. Sedan har jag skrivit halva min svenska saga, den ska bli klar imorn, iaf kladden. Sedan renskriva och kolla igenom innan den är klar. Snart jag kan konsentrera mig på engelska quizen och NK provet nästa vecka för att sedan fixa två svenska inlämningar och en historiauppsats. Det märks att tvåan dragit igång och jag förstår er som säger att den är tuff. Pluggtips skulle jag tacka för!

/Jenny (dags för träning)

Kommentarer
Postat av: Din Oscar

Haha, jag vet inte direkt om jag var till alldeles för mycket hjälp, du verkade ju fixa allt galant ;). Tack så mycket för en väldigt mysig natt! Träna hårt nu ;D. Kyss!! <3

2008-09-18 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0