Agge 14år igår.

Gratulerade honom gorde jag och hans familj. Det är nämnligen Oscars lillebror. Vi var ute och åt på Gastons, mycket gott. Jag och Oscar åt traditionell hamburgare, resten åt pizza. När vi ätit klart så gick vi inom hemköp och köpte med två olika Ben & Jerrys. Åh, det är så gott med Ben & Jerrys, rena lyxen. Dagen drog över och jag somnade i Oscars mysiga säng.

Idag vaknade vi, käkade frukost och sedan hjälpte Oscar mig (mer moraliskt) med ett mattetal. Nu är jag klar för matte provet imorn? Knappast, jag har bara slått upp böckerna en gång, ikväll efter träningen måste jag slå upp böckerna igen, kolla igenom alla C uppgifter och se så jag förstår allt. Ett betyg står ju allt på spel.

Mamma håller på att baka äppelkaka på våra goda egenodlade äpplen. Jag längtar tills jag tränat klart, ska sätta mig och plugga och varm äppelpaj med vaniljsås fyller magen. Mumma!

/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja hittade de på H&M

2008-09-21 @ 17:54:37
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0