slapp lördag

Jag fick med pappa på träningen, trots att han strävade emot och var tjurig i början lättade det upp. Han blev som en skinande sol resten av dagen! Jag följde med min lillebror till öppet hus och flest frågade, vad har du tänkt att börja? Ehm, jag går tvåan på sturegymnasiet. Haha. Så kan det bli när lillebror växt om storasyster, hemskt det var!

Jag somnade direkt när jag kom hem, i 3timmar. Sedan väckte mamma mig och vi kollade på P.S I love you. Alltid lika bra, grät lika mycket. Nu är det snart dags för kvällsmat så jag passade på att skriva några rader innan den.

Är det något som har lust att hitta på något roligt ikväll, hör av er! Annars har jag en slappekväll också med stjärnor på is och mys med mor och far!

Kramkram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0