Jag säger som Johanna;

Det var en bra dag idag, tills vi fick våra spanska reslutat. Precis godkänt, vad har hänt? Jag gick ut med mvg i steg 3, jag måste lära mig att plugga på rätt sätt, och plugga överhuvudtaget är en bra idé? Nu gäller det att slå manken till, Johanna.. Vi ska grejja detta iår också!

Dagen blev iaf lite bättre när jag går in på Vero Moda och en konfirmandkille går fram och kramar mig och säger "Hej". Ibland är jag evigt tacksam att det finns andra saker än bara skolresultat som pigger upp en.

Gör mig tjänsten, ge komplimanger och kramar till de ni vill. Deras dag kan ändras så himlans mycket på ett kick. Jag håller tummarna för Mikaela som åkte till fabror doktorn för att kolla upp en knuta i armen. Hoppas det gick bra!

/ J - dags för lussebak !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0