Jag är trött.

Jag är trött. Punkt slut.

Jobbade i lördags efter sovit dåligt på natten. Efter jobbet kollade tjejer i klassen inom, vi åt mat. For ut till snöstorp men hann vara där i två minuter och hann faktiskt med samma buss tillbaka som vi kom med. Det var snabbt festande. Istället beslöt vi oss för att åka hem till mig istället och fortsätta pratandet där .. En lyckad kväll, my opinion.

Idag har jag också jobbat. Har sovit gott bredvid Sofia men däremot väldigt lite har vi sovit. Vi somnade vid tre/halv fyra och sedan ringde klasskompisen Jonas från Madrid till Sofias telefon klockan fyra och sedan kunde vi inte somna om. Sedan gick vi upp tidigt, för att hinna med buss/jobb..

Det är det som har hänt. Och därför är jag trött. Jag ska nu gå och lägga mig, skola imorn igen. Ge mig en veckas lov till? Please...


/ Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0