Få gjort mycket - dag


Jag är sprudlande glad idag, iaf stundvis. Jag fick idag reda på att det kommer finnas möjlighet att läsa matte D, tackar och bugar säger jag. Mina dåliga planer kraschade och det tackar jag stort för.
Jag är också glad över att min mormor var glad idag, hon visade sin outfit för julafton. "Jenny, kan jag ha denna... eller glittrar den för mycket?" - Den var fin kanjag meddela och gick med klart godkänt! (Iaf så länge hon har svart kjol till - skämt å sido)
Jag är glad för att jag fick en väldigt god lunch hemma hos mormor, fläskfilé, brunsås, potatis och smörkokta morötter. Och såklart, jordgubbskräm till efterrätt. GOTT!
Jag är glad för att många läxor är gjorda, jag är lugnare över engelskauppgiften och tyska provet. Det kommer lösa sig. Naturkunskapen är det dock likaväl att börja studera på redan nu. Here we go. Detta ska gå vägen. Jag har bestämmt mig, jag vill jag kan jag ska.
Jag är glad för att jag ska ut och vandra med Caroline Carlander, tid och evigheter sedan vi sågs. Klart ett måste denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0