En sketen tisdag

Ja, idag är det en tråkig tisdag.
VInden blåste för fullt, kuling nämndes på radion? Inte konstigt att jag knappt kunde cykla hem då jag hade som mest motvind. Förutom vädret så är det ändå en helt okej tisdag. Ja, för att inte nämna det stört svåra spanska provet. Vaddå att vi ska lista ut ord vi aldrig haft? Tack, tack!
Naturkunskapen idag, stort plus. En av de bästa lektionerna hittils, jag förstod till och med vad min labbrapport hade för innehåll. SKa bara putsa lite på tillämpningar, sedan är den redo att lämnas in.

Stort grattis säger jag även till regissören Björn Holmgren. Han fyller 60år idag. Vi i Brockhusengänget, som vi så fint heter gratulerade honom. Ja, vi som var med allra första gången. Svårt att förstå, jag var bara 6år första gången den sattes upp, alltså 1997. Tiden går fort!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0