Operationen!

Ska förklara kortfattat hur operationen gick till;

Igår visade det sig att mitt tandben hade växt klart, och att det gick att sätta dit en skruv.
De börjar med att skära fyra fåror så tandbenet blottas. (efter att jag fått en "borta-tablett" och 10 bedövningssprutor), sedan borrade de ett hål (bakom nästan typ) och sedan satte de dit en skruv. Skruven ska fungera som en ny rot, eftersom jag slog ut den också. Och sedan den 9april får jag en ny tand! Visst är det fiffigt att man kan få "ny tand + tandrot"? Det tycker jag.

Efter operationen åkte jag till skolan, gav pepparkakor i 10min sen gick jag och lade mig.. Trött är bara ordet!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0