Helt vanlig lördag

 Helt vanlig lördag idag. Jag och mamma ska in till stan, lämna tillbaka två t-shirtar och två leggings (likadana) även byta en berlock. Vad ska jag välja för någon? Bra fråga!

Ikväll kommer Malin Fröet Fröström hit, vi ska äta tacos och umgås, kolla film. Någon med Björn Gustavsson? Kanske Amanda också kommer med. Vore hel kul ju! 

Julen har varit fantastisk, gick bara för fort och det resulterar i. Jenny längtar redan efter julen 2009. Är jag ens i Sverige då? Familjen är sugen på att tex. åka till USA eller ett varmt land. Vi får helt enkelt se. Jag har också börjat fundera på nyårslöften. Ska jag lägga något/några sådana? Det återstår att se!

God fortsättning!

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0