uppladdning inför träning.

Sitter i träningskläder, har just ärit en macka med nystekt köttfärsbiff på, gott! Väntar på att tiden ska gå, kunde inte passet börjat sex istället ? Sju är rätt sent. Ska inte klaga, det är nämnligen roligt. Dags att åka dit om ca; 30 min.

Idag har jag haft 4 lektioner, skulle haft fem slapp svenskan. Då åkte jag hem till mormor och sa hej. Hon blev som vanligt väldigt glad och tackade för kortet. Och jag hälsade henne en trevligt vistelse i Stockholm. Min kusin ska gifta sig på lördag. Stort grattis till de! (Även ifall inte jag fick vara brudnäbb som jag alltid varit lovad.) Beata, du håller väl att jag får vara det på ditt bröllop? Hoppas det.. Haha!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Beata

Såklart. Vem skulle det annars vara?!

2008-08-28 @ 20:02:44
URL: http://halleda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0