Nu var det länge sedan.

Nu var det länge sedan jag skrev, på tok för länge sedan. Detta har dock en förklaring. Jag har inget internet hemma för det krånglar. Igen! Snart kommer vårt bredband att befinna sig på ett annat telefon nummmer, alltså ovan lägenhetsnumret. Detta hoppas jag på inom kort!

Fyra dagar kvar till avresa! Detta utmynnade i att jag och mamma (tvång av mamma) åkte in till stran för att inhandla en klänning jag kan gå i. En vit/gul klänning med prickar på och lite broderat på fick det bli. Det var den bästa, fick bli ett läderskärp till denna för annars blev jag ett tält (ännu större än vanligt).
Hela 125:- fick jag ge. Inte på tok för farligt.. Haha

Nu ska jag och Oscar underhålla hans småbröder. Laga mat och käka glass på glassbaren, även ta ett kvällsdopp står på schemat.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0