- arg, må bra dag.

Första riktiga skoldagen, back to work är bara förnamnet. Första dagen får vi reda på

1. Matteprov om 3-4veckor.
2.Matteläxa till nästa mattelektion plus eventuellt mindre förhör - om jag förstod det rätt..

Plugga redan nu, dags att sätta fart så man inte börjar bli slapp redan. Men bra mår man, nu när allt är igång. Tempot rullar på och det finns massa roligt att se fram emot. Träningen är igång, core och spinning - ska jag försöka gå på så mycket jag kan. Carro och jag har ett mål, inför sturelöpet som är innan skolavslutningen innan sommarn. Det ska uppfyllas!

Nu ska jag och Josefin gå ut och gå, sköönt.

Förresten, jag behöver tips. En kort svart klänning, hur bär man snyggast upp den? Ideér och tips behövs!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0