7/4-2008 - Solen skiner

Vårkänslor börjar jag infinna mig i. Solen skiner, allas kinder är mer röda och livet blir härligare. Solen lyser upp varenda människa.
 - Jag kan konstatera att våren börjar komma, alla cykelparkeringar/cykelställ är fulla. Nu är tiden då man får knöka in cykeln på ett hörn i något cykelställ och hoppa att den står på någolunda samma ställe när man är tillbaka. Detta för att folk alltid flyttar på cyklarna för att komma åt sin egna. Jag har förståelse, vem gör inte det liksom?


Idag ska jag in till stan. Möta Carolina, jag har lite ärenden på stan. Och hon är snäll och följer med. Tack!
Skor som ska bytas, shorts som ska bytas, mattehäfte ska inhandlas och presentkort förbrukas, härligt!
Det gäller att gå in med positiv inställning helt enkelt, för att klara av vardagen!

När jag ändå håller på att tacka, så.. Tack för igår Oscar. Bion var suverän, iaf en snyftfilm. Får 4+ av mig, (1-5). Den var en film man lär sig mycket på. Tex vad kärlek innebär. Jag är kär i Oscar iaf =) .

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0