25/4-2008 I Kristianstad


Sitter i Beatas lägenhet, shoppat hela dagen. Båda är sluta i sina kroppar. Beata försöker sova och jag kollar tv och sitter här. Borde plugga lite matte- prov på måndag.
  Inhandlat trosor och en tunika på Indiska. Är hel nöjd, mer pengar att fixa paket för. GRATTIS till Malin Fröet Fröström, 17idag. Pojken min, Oscar fyller också snart år. Massa födelsedagar.

Att ta tåget ner hit var nervöst, men jag hittade. Imorn på hemresan ska jag också byta tåg, får hoppas det går bra! Byte i Helsingborg.

Ikväll ska vi ut och äta på en grekisk restaurang, sedan kolla på tv och prata. Vi har ju några gräddbullar om man säger så. Magen bara vänder sig efter gårdagens aptit. pasta carbonara, men på tok för mycket grädde. Även Gino, (frukter in i ugnen med vit choklad och kokos på) med glass till. Gott, men alldeles för mättande.

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0