23/4-2008 Sommar varma vindar.


För att förtydliga, mitt internet funkar inte... Så är det med den saken, därför uppdateras allting väldigt sällan.
Imorse vaknade jag, tidigt (för att ha sovmoorgon) det vackra vädret sken in och frukosten landade i magen med en duns. Gott med frukost när man är hungrig, eller snarare utsvulten.
Nationellaprov i spanska, hörövning. IG varning på den, svarade nog inte ens på tillräckligt mycket för att få g. Får hoppas på det bästa, kan inte gå sämre än sämst i vilket fall som helst.

Solen skiner, inget plugg blev av. Jag är fortfarande helt upprymd av musiklektionen idag, bongotrummor och gitarr. Vill dit igen! Har helt klart valt rätt inriktning till hösten. Musik, dans och teater. Allting är skojsigt underhållade och roligt. Inte en dag går när man suckar och tänker "NEJ; INTE MUSIk/DANS/TEATER" snarare tänker man "JAAA, IDAG ÄR DET ESTETISKA ÄMNEN" .. Skolan är jobbig, men börjar ändå bli roligare och roligare.
Snart, om en stund är det dags att kolla på fotboll. Pojken min spelar och gott sällskap att kolla på matchen med. Längtar! Längtar gör jag även till imorn, då ska jag ner till Beata, min kusin, i Kristianstad tills på lördag. Shoppa, mysa, umgås och tråkigt nog plugga en del. Ser fram emot det jätte mycket. Dags att börja packa kanske?

Grattis Simon, 17år idag!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0