Hösten kommer med stormfart.

Hösten nalkas, på riktigt dvs. Vinden blåser och marken luktar blött av regnet som just fallit. Jag klagar inte, en av de mysigaste stunderna på året. Jag är en fika-tjej, fika och höst går hand i hand med vart annat.
Något som är mysigare än höstpromenader med gummistövlar och fallande löv är en fika mitt under julshoppingen. Tänk er mörkret klockan 16, gatubelysning, tjocka jackor en chai latte, kanske något gott till det. Jag längtar! En längtan som för mig bort.

Som sagt, ingen autobahn, måste leva i nuet på den slingriga skogsvägen lite först.



Men man måste få drömma.


Kommentarer
Postat av: victoria

många mys-eftermiddagar och kvällar får det bli i höst och vinter! förresten fixat du bilderna på ett usb eller liknande när du får lite tid över? :) så kan jag framkalla allt som ska, på samma gång? :) puss!

2009-09-22 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0