För att slänga in ett inlägg

Jobbat mellan 08.00-09.10
Skola mellan 09.30-10.40
Har även hunnit träffa Linnéa en stund. Tog en macka och en chai, my favourite.
Satte mig med naturkunskapen och konstaterade att jag inte vet vad jag ska skriva om.
Därför blir det att ta en powernap på soffan, magen värker (som vanligt nuför tiden). Sedan ta tag i matten, filosofin och kanske lite svenska? Religionen vore bra med, ska vara inlämnad på onsdag. Har dock en känsla av att den ligger kvar i skåpet. Oups! Är inte i skolan igen förrens på onsdag. Imorn är det teater (ska kolla på en).

Soffan var det ja, och städning.

/ J "your father hit the wall - he was mad"


Kommentarer
Postat av: victoria

hörde en turkiet-låt på radion på väg hem... uh säger jag bara, vad är regn, kyla och plugg mot vad våra veckor var????

2009-09-22 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0